RUILEN EN RETOURNEREN

Hoewel wij graag zouden willen beweren dat je bij Blush Fashionstore onmogelijk een miskoop kan doen, beseffen we ook dat we wel realistisch moeten blijven. Ruilen en/of Retourneren is daarom ook geen probleem. 

PARTY SALE: Items uit de party sale mogen niet meer retour gezonden worden.

In 4 stappen (een deel van) je order terugsturen:

1. AANMELDEN

Selecteer de items die jij wilt retourneren en kies de gewenste retour methode. Doe dit binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen!

2. INPAKKEN

Pak je items samen met de pakbon in en plak het retouretiket op het pakket. Vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen.

3. VERSTUREN

Na het aanmelden breng je jouw pakket naar een postkantoor of laat je het pakket ophalen door de ophaalservice (afhankelijk van welke retour methode je gekozen hebt).

4. TERUGBETALING

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen krijg je van ons een ontvangstbevestiging en binnen 10 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste Riverty factuur.

RUILEN

Bij Blushfashionstore.nl streven wij ernaar om jou tevreden te stellen met je aankoop. Maar soms kan het voorkomen dat je liever een andere maat of kleur wilt, of dat je iets anders leuks hebt gezien. Geen zorgen, want bij ons is het ruilen van je bestelling geen probleem!

Als je jouw bestelling wilt ruilen, laat het ons dan direct weten per email. Geef aan welk item je wilt ontvangen en in welke maat en kleur. Wij zorgen er dan voor dat jouw nieuwe keuze zo snel mogelijk bij je thuis wordt afgeleverd. Het enige wat je hoeft te doen, is het artikel dat je wilt ruilen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling terugsturen naar ons adres. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Wij adviseren je wel om de retourvoorwaarden goed door te lezen voordat je jouw artikel retourneert. Zorg ervoor dat het artikel niet gedragen, gewassen of beschadigd is en dat de labels aan het artikel bevestigd zijn. Mocht je verder nog vragen hebben over het ruilen van je bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij staan altijd voor je klaar!

 

RETOURNEREN VAN ONLINE AANKOPEN

Je kunt de items die je online hebt gekocht binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren (op eigen kosten en in de originele verpakking) naar ons adres, mits deze voldoen aan onze retourvoorwaarden. Lees deze voorwaarden zorgvuldig door voordat je jouw bestelling retourneert.

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, zullen we deze zo snel mogelijk verwerken. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail en binnen 14 dagen wordt het geld teruggestort op jouw rekening, creditcard of PayPal account.

Als je hebt gekozen voor achteraf betalen, kun je eenvoudig jouw retour aanmelden via de Riverty-app. Let op: bij een deelretour dien je het behouden gedeelte binnen het betalingstermijn aan Riverty te voldoen.

Als je een bestelling hebt geplaatst boven de €75,-, brengen wij geen verzendkosten in rekening. Wordt één of meerdere artikelen geretourneerd en komt het totaalbedrag van de bestelling onder de €75,- uit, dan worden alsnog de verzendkosten berekend en in mindering gebracht op het geretourneerde artikel.

 

RETOURVOORWAARDEN
  • De kosten van retourzending zijn voor de klant.
  • Het artikel mag niet gedragen, gewassen of beschadigd zijn. De labels dienen aan het artikel bevestigd te zijn. Indien wij constateren dat het artikel is gedragen, gewassen of beschadigd is, kan dit leiden tot waardevermindering van het artikel. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice zodat wij dit voor jou kunnen beoordelen.
  • Pas op met make-up: een artikel met make-up vlekken kan leiden tot waardevermindering van het artikel. Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice zodat wij dit voor jou kunnen beoordelen.
  • Het artikel mag geretourneerd worden in originele staat zoals wij hebben verzonden, mochten wij iets constateren tijdens het verwerken van jouw retour dan zullen wij dit beoordelen.
  • Bestellingen die buiten de retourtijd van 14 dagen vallen, worden niet retour genomen.
  • Er wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.
  • Schoenen dienen in de bijgeleverde schoenendoos in de verzendzak verpakt te worden. Gebruik dus niet de schoenendoos als verpakkingsmateriaal. Indien dit wel gebeurt, zijn wij genoodzaakt om extra kosten in rekening te brengen voor het aanschaffen van nieuw verpakkingsmateriaal.

 

Ons retouradres is als volgt:

Blush Fashionstore
Gaffel 1A
3891 KC Zeewolde

 

Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@blushfashionstore.nl.

 

Retour aanmelden